Update 12 november 17:45 uur: De migratie is afgerond. Op dit moment is het weer mogelijk om in te loggen in Loket.nl. Het is mogelijk nodig de toetsencombinatie Control + F5 te gebruiken. Hiermee refresh je de gegevens en kun je weer van alle functionaliteiten gebruik maken.
Update 12 november 08:00 uur: De migratie is gestart. Op dit moment is het niet mogelijk om in te loggen in Loket.nl.
In het weekend van 12 november voeren wij een migratie uit voor Loket.nl. We zullen daardoor op zaterdag 12 november tijdelijk niet beschikbaar zijn. Vanaf zondag 13 november zal Loket.nl weer optimaal te gebruiken zijn.
Zoals je weet, staan de begrippen toekomstbestendig en schaalbaarheid centraal bij Loket.nl. We vinden het belangrijk om continu te blijven ontwikkelen, up-to-date te blijven en te kunnen schalen tijdens piekmomenten. Om dit niet alleen nu, maar ook in de toekomst te kunnen blijven garanderen, investeren we hiervoor in de nieuwste cloudtechnieken. Hiervoor voeren we achter de schermen een migratie van KPN naar het Microsoft Azure Cloudplatform uit. Een migratie waar jij als gebruiker eigenlijk niets van merkt, maar die wel van groot belang is. Zo kun jij blijvend rekenen op een stabiele, robuuste applicatie.
Wil je jouw klanten hierover informeren? Dan hebben we alvast een voorbeeldtekst gemaakt die je kunt gebruiken in jouw communicatie richting werkgevers. Voel je uiteraard vrij om daar je eigen draai aan te geven.
In het weekend van 12 november voert Loket.nl een migratie uit. De applicatie zal daarom op zaterdag 12 november tijdelijk niet beschikbaar zijn. Vanaf zondag 13 november zal Loket.nl weer optimaal te gebruiken zijn. Als gebruiker zal jij van deze migratie verder eigenlijk weinig merken, maar het is van groot belang. Loket.nl investeert hiermee namelijk in de nieuwste cloudtechnieken, waardoor gebruikers blijvend kunnen rekenen op een stabiele en robuuste applicatie. En daar worden we allemaal blij van.