Het is in Loket Classic mogelijk om op providerniveau één of meerdere verlofregelingen vast te leggen. Vervolgens is het mogelijk om op werkgever gebruik te maken van deze sjabloon verlofregeling. Wederom maken we een slag in het efficiënt inrichten van je werkgever.
Inrichten op providerniveau
in Loket Classic is het via Providergegevens -> Verlofregelingen mogelijk om één of meerdere sjabloon verlofregelingen vast te leggen. de inrichting is exact gelijk aan de inrichting op werkgeverniveau, let er bij de naamgeving op dat je deze verlofregelingen bij alle werkgevers die gebruik maken van de verlofmodule te zien is.
Verlofregeling op werkgeverniveau
Via Werkgever -> Arbeidsvoorwaarden -> Verlofregelingen kun je een verlofregelingen toevoegen. Daarbij is het nu mogelijk om gebruik te maken van een verlofregeling sjabloon die op providerniveau is vastgelegd. Zodra je bij het veld Verlofregeling sjabloon kiest voor een sjabloon worden de velden die gevuld zijn in het sjabloon direct gevuld. Vervolgens kun je de verlofregeling op werkgeverniveau desgewenst aanvullen en opslaan. Na het opslaan verdwijnt de koppeling met het sjabloon. Het sjabloon op providerniveau blijft bestaan en is bij elke werkgever opnieuw te gebruiken.