Langere doorlooptijd tickets

Volgen

Op dit moment kan het langer duren voordat je ticket behandeld wordt door de helpdesk.
Door het groot aantal aanvragen is de gemiddelde oplostijd opgelopen naar circa 3 werkdagen.
Excuses voor het ongemak wat dit kan veroorzaken, we proberen met zijn allen de wachttijden te minimaliseren.

Voldoende info
Wanneer wij over de complete info beschikken, kan je ticket mogelijk sneller worden opgepakt.
Tips hierbij zijn:
- Screenshots toevoegen
- Cliëntnummer toevoegen
- Eventuele werknemer toevoegen
- Geen loonstaten uit de proforma, maar loonrun klaarzetten in de 'echte' omgeving
- Voorbeeldberekeningen toevoegen. Met andere woorden, wat is je eigen berekening en wat rekent Loket.nl uit?
- De casus kort en bondig beschrijven. Uitgebreide mailwisselingen zonder samenvatting worden later opgepakt. Dit kost erg veel tijd en geeft vaak ruimte voor extra vragen.

Spoed
Heeft je ticket echt spoed? Meld dit dan in het onderwerp van het ticket. 


Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0