Clever activeren: zo maak je je account aan

Volgen

Ben je uitgenodigd om Clever te gebruiken? Dan kun je zelf eenvoudig een account aanmaken. In dit artikel lees je stap voor stap hoe dat werkt en wat je kunt verwachten.

Wat ontvang je als eerste?

Je ontvangt een e-mail met het onderwerp “Jouw werkgever nodigt je uit voor Clever”. In die e-mail staat een knop met Account aanmaken.

Klik op die knop om het aanmaken van je account te starten.

Stap voor stap je account aanmaken

  1. Klik op Account aanmaken in de e-mail.
  2. Vul je voornaam in en klik op Volgende.
  3. Je ontvangt een tweede e-mail om je account te bevestigen.
  4. Klik in die e-mail op Account activeren.
  5. Stel een wachtwoord in en bevestig dit.
  6. Log in via ➔ app.clever.nl.
  7. Vul je geboortedatum in om je account te koppelen aan je werkgever.

Zo ziet het eruit

Bekijk hieronder hoe het registratieproces eruitziet:

Goed om te weten

  • Heb je al eerder Clever gebruikt bij een andere werkgever? Dan hoef je niet een nieuw account aan maken. Als je in het proces inlogt met je Clever gegevens, krijg je vervolgens het verzoeken om te koppelen met je nieuwe werkgever.
  • Gebruik bij voorkeur een privé e-mailadres. Dan behoud je toegang tot Clever, ook als je ergens anders gaat werken.
  • Geen e-mail ontvangen? Controleer je spammap of vraag je werkgever om de uitnodiging opnieuw te versturen.
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0