Uiteraard willen wij alle klanten zo spoedig mogelijk helpen, daarom hebben wij wat tips op een rij gezet waardoor je ticket zo vlot mogelijk opgepakt kan worden.
Stuur je een ticket in?
- Probeer je vraag zo kort en duidelijk mogelijk te formuleren. Lange e-mailwisselingen die doorgestuurd worden, vragen veel tijd en hierdoor worden deze doorgeschoven naar een moment dat hier tijd voor is.
- Kun je screenshots maken van de foutmelding die je krijgt? We ontvangen deze heel graag. Wanneer je de foutmelding niet specifieert, is het lastig om ook met een oplossing te komen.
- Vul je ticket gerust aan met een voorbeeldsituatie of een casus. Dit helpt om een antwoord te geven wat goed bij de situatie past.
Bel je ons?
Natuurlijk zitten we telefonisch voor je klaar. We zullen aan het begin van het gesprek bekijken of het een vraag is die we telefonisch kunnen beantwoorden of waar we graag een ticket voor willen ontvangen.
Jouw ticket pakken we zo snel mogelijk op. Maak gebruik van bovenstaande tips en help ons op deze manier met een snelle afhandeling van jouw probleem.
Wist je dat?
Handige linktips voor deze periode en voor vaak voorkomende problemen in het algemeen: