Goed voor elkaar met Clever
Het Werknemerloket is er voor de medewerker, en geeft ze altijd en overal inzicht en toegang in administratieve zaken rondom hun contract en salaris. Máár je klanten kunnen medewerkers nog meer bieden, namelijk met Clever. Clever is net als Loket.nl een initiatief van Van Spaendonck en biedt een medewerker de kans een eigen persoonlijke en blijvende omgeving te creëren.
Introductievideo Clever
Wat is Clever?
Clever helpt medewerkers hun persoonlijke situatie inzichtelijk te maken. De voordelen:
- Medewerkers hebben direct inzicht in de ontwikkeling van hun inkomen. Gewerkte uren, reiskosten, declaraties: alles in een overzichtelijke weergave.
- Alle belangrijke bestanden, zoals loonstroken en jaaropgaven, maar ook contracten, heeft een medewerker altijd direct bij de hand.
- Het Clever account is alleen voor de medewerker zelf toegankelijk. Alle bestanden staan veilig en betrouwbaar opgeslagen, ook als een medewerker uit dienst gaat en het Werknemerloket account na een tijdje opgeheven wordt.
- Medewerkers kunnen bestanden altijd makkelijk en snel terugvinden.
Hoe werkt Clever?
Gebruikmaken van Clever gaat in drie eenvoudige stappen. De medewerker maakt via Clever een account aan, koppelt deze via Werknemerloket en krijgt direct inzicht in het salaris en documenten. Na het koppelen zijn bestanden en gegevens altijd up-to-date. Clever synchroniseert namelijk bestanden uit het Werknemerloket. Ook als een medewerker meerdere dienstverbanden heeft bij dezelfde werkgever. Gaat de medewerker uit dienst en aan de slag bij een nieuwe werkgever? Dan kan hij of zij dat Werknemerloket account ook koppelen. De bestanden van zowel de oude als nieuwe werkgever kan de medewerker dan terugvinden in Clever.
Mogelijkheden in de toekomst
Maar dit is niet alles, we werken namelijk verder aan Clever om zo in de toekomst nog meer inzicht te kunnen bieden. Binnenkort kunnen medewerkers belangrijke documenten veilig en eenvoudig delen met wie ze willen. Ook werken we aan salarisprojectie: zo heeft een medewerker direct inzicht in het verwachtte inkomen voor het hele jaar. Daarnaast geven we inzicht in de impact van verandering: ‘wat als je meer of minder uren gaat werken? Wat betekent een loonsverhoging van 2% nou concreet?’ Clever helpt om dit eenvoudig inzichtelijk te maken.
Informeer je klanten
Ook voor jouw klanten heeft deze oplossing voordelen: namelijk dat zij geen vragen meer krijgen over loonstroken en jaaropgaven, omdat deze gewoon beschikbaar blijven voor de medewerker. Ook na uitdiensttreding. Daarnaast geeft het de medewerker meer inzicht in zijn / haar salaris, wat vragen wegneemt. Wil jij je klanten graag informeren, maar heb je hierbij hulp nodig? Neem dan contact op met communicatie@loket.nl.
Meer weten en lezen over Clever, of het zelf ervaren? Klik hier om naar Clever te gaan.