Heb je meerdere werkgevers? En wil je jouw documenten, zoals loonstroken, jaaropgaven en contracten altijd in één applicatie bij de hand hebben? Maak dan gebruik van Clever.
Hoe werkt dat dan?
Al je loonstroken, jaaropgaven en andere documenten worden (na het maken van een koppeling met Werknemerloket) automatisch gesynchroniseerd vanuit het Werknemerloket naar Clever. Kom je in dienst bij een nieuwe werkgever? Met Clever blijven al jouw oude én nieuwe bestanden op je eigen plek. Nooit meer gedoe met het vinden van je oude loonstroken en jaaropgaven. Zelf bestanden toevoegen? Dat kan ook heel makkelijk. Zo heb je altijd alles op één plek en direct bij de hand.
In de toekomst kun je ook een bestand delen met wie jij maar wil. Denk hierbij aan je partner, maar bijvoorbeeld ook aan je belastingadviseur. Dit kan heel makkelijk én veilig.
Gebruikmaken van Clever?
Klik hier voor meer informatie of ga direct naar www.clever.nl om een account aan te maken.