Heb je meerdere Werknemerloket accounts? Dan is het wel zo handig om al je documenten, zoals loonstroken en jaaropgaven, in één applicatie te hebben. Zo heb je met één inlog alles direct bij de hand. Dat kan met Clever.
Wat is Clever?
Met Clever is jouw persoonlijke situatie direct inzichtelijk. De voordelen:
- Je hebt direct inzicht in de ontwikkeling van jouw inkomen. Je gewerkte uren, reiskosten, declaraties: alles in een overzichtelijke weergave.
- Alle belangrijke bestanden, zoals jouw loonstroken en jaaropgaven, maar ook je contract, heb je direct bij de hand.
- Jouw Clever account is alleen voor jou toegankelijk. Al je bestanden staan veilig en betrouwbaar opgeslagen, ook nadat je uit dienst gaat en je Werknemerloket account na een tijdje opgeheven wordt.
- Je kunt bestanden altijd makkelijk en snel terugvinden en documenten veilig delen met anderen.
Koppeling Clever en het Werknemerloket
In Clever kun je eenvoudig een koppeling maken met jouw Werknemerloket account. Zodra je gekoppeld hebt, worden belangrijke bestanden en salarisgegevens automatisch toegevoegd aan jouw persoonlijke Clever account. Na eenmaal koppelen zijn je bestanden en gegevens altijd up-to-date. Clever synchroniseert namelijk je bestanden uit het Werknemerloket. Ga je aan de slag bij een nieuwe werkgever? Koppel dan ook je nieuwe Werknemerloket account. De bestanden van zowel je oude als nieuwe werkgever vind je dan terug in Clever.
Meer lezen over Clever?