Jaaroverzicht Appcues 2020

Volgen

Zoals bekend maken wij gebruik van Appcues in Loket.nl. Dit geeft ons de mogelijkheid om alle gebruikers te informeren over onderhoud, releases en functionaliteiten van Loket.nl. Wij ontwikkelen in een hoog tempo. Wij zien het dan ook als een plicht om alle gebruikers te informeren over de mogelijkheden van Loket.nl.

Om nog meer transparantie en openheid in het gebruik van Appcues in Loket.nl te bieden tref je hieronder een (voorlopig) overzicht aan van onderwerpen die wij in de betreffende maand aan werkgevergebruikers gaan tonen om zo het gebruik van Loket.nl maximaal te faciliteren.

Januari:

• Whitepaper: 6 aandachtspunten om jouw HR- en salarisadministratie ook dit jaar weer optimaal in te richten

Aandachtspunten voor werkgevers bij het inrichten van de HR- en salarisadministratie van het nieuwe jaar. Waar moet je op letten? In deze whitepaper staan 6 aandachtspunten op een rij.

• Uitleg jaaropgave (richting medewerkers in Werknemerloket)

Medewerkers ontvangen hun jaaropgave in deze periode, maar wat staat er nu eigenlijk allemaal op die jaaropgave? Wat betekenen de termen? In deze handige uitleg vinden ze antwoorden.

Februari:

• Documentgeneratie

Documenten genereren was nog nooit zo gemakkelijk

Arbeidsovereenkomsten aanmaken een gedoe? Maak eenvoudig sjablonen in Loket.nl en gebruik deze om automatisch gepersonaliseerde documenten te genereren.

Maart:

• Verlof

Geen verrassingen als het om verlof gaat

Verlof-saldi voor al je medewerkers bijhouden, de juiste personen aanhaken voor digitale goedkeuring en inzicht houden in de bezetting door een overzichtelijke verlofkalender; de verlofapp zorgt ervoor dat je minder tijd kwijt bent aan de vrije tijd van je medewerkers.

(Download leaflet verlof / download whitepaper Verlof eenvoudig en efficiënt)

April:

• Nieuwe versie Loket.nl

Introductie baanbrekend nieuwe ontwerp applicatie.

• Whitepaper: Hoe maak je jouw organisatie milieuvriendelijker?

Van milieuvriendelijker vervoer, tot aan het digitaliseren van processen. Er zijn verschillende mogelijkheden om je organisatie milieuvriendelijker te maken. Niet onbelangrijk in deze tijd.

Mei:

• Declareren | Zeg vaarwel tegen declaratieformulieren!

Ontdek de voordelen van digitaal declareren. Download de leaflet.

Klaar met alle rompslomp die declaraties met zich meebrengen? Maak dan gebruik van digitaal declareren in Loket.nl! In een handomdraai kunnen jouw medewerkers hun onkosten online declareren.

Juni:

• Online dossiervorming

Voordelen digitaal personeelsdossier

Ontdek alle voordelen van het digitale personeelsdossier in Loket.nl. Download leaflet.

Juli:

• Koppelingen

Koppel Loket.nl aan systemen waar je graag mee werkt

Op de meest moderne manier en uiterst veilig koppelt Loket.nl met meer dan 75 bedrijfsapplicaties. Vanuit tijdregistratiesystemen worden uren bijvoorbeeld automatisch ingelezen in de salarisadministratie en loonjournaalposten komen automatisch in het financiële systeem.

Augustus:

• Tips voor het toepassen van de WKR

Optimaal gebruikmaken van de Werkkostenregeling (WKR)? We zetten graag wat tips op een rij.

September:

• HR-dashboard

Goed inzicht in de gezondheid van je organisatie

Met het HR-dashboard in Loket.nl heb je in één oogopslag inzicht in de belangrijkste KPI’s op het gebied van salaris en HR.

Oktober:

• Declareren | Zeg vaarwel tegen declaratieformulieren!

Maak declaratieformulieren overbodig

November:

• Opleidingen vastleggen en zoeken/boeken

In Loket.nl kun je opleidingen van je medewerkers gemakkelijk registreren. Zo weet je altijd wie welke opleidingen/trainingen afgerond heeft, certificaten bezit, etc. én wanneer bijv. een certificaat afloopt, krijg je daarvan een melding in de applicatie. Daarnaast kunnen medewerkers in het Werknemerloket eenvoudig en overzichtelijk een passende opleiding zoeken en boeken.

• Zorgverzekeringen (geldt alleen bij providers die zorgverzekeringen aanbieden aan hun klanten!)

Breidt je arbeidsvoorwaarden kosteloos uit

Laat je medewerkers besparen op hun kosten voor de zorgverzekering met de collectiviteitskorting van Loket.nl. In het Werknemerloket kunnen zij eenvoudig zorgverzekeringen met korting vergelijken.

December:

• Whitepaper trends volgend jaar of aandachtspunten nieuwe wetgeving
Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 1